טיפים ומדריכים, מצעים לתינוקות

טטרה רב שימושית

טטרה רב שימושית יכולה להתאים במיוחד למזג האוויר הישראלי כדרך יכולתה להעניק תחושה נעימה וחמימה בחורף, ועם זאת, צוננת במידת מה בקיץ. הטטרה המוצעת באתר מגיעה במרקם רך המורכב מבמבוק אורגני במאת האחוזים.

מה עושים עם טטרה רב שימושית?

יש כל מיני דברים שאפשר לעשות עם טטרה רב שימושית. בין אם לחמם קמעא בחורף, או לצנן קמעא בקיץ.  יתרה מכך, ניתן להשתמש בה כדי לעטוף את התינוק ולכסות את גופו בשמיכה נעימה, להשתמש בה כמשטח החתלה, כאזור לניגוב וספיגה ואפילו כחוצץ שמש או רוח לשימוש בעגלה וכן הלאה שימושים. לטטרה הנמצאת באתר, בד עם איכויות היפואלרגניות וגדולה הוא 110 על 110 סנטימטרים.

על כן, רבות הדרכים להשתמש בטטרה. ואם נרצה להשתמש בה כמשטח החתלה, זה יכול להיות מאוד נחמד כי הוא יכול לשמש ולהוות כלי יעיל בעת החלפת חיתולים. דבר שיכול להתבצע גם כמה פעמים ביום. כפי שהורים וותיקים (אפילו במקצת) יעידו, פעולה זו דורשת להיות בתנוחה המתאימה אל מול התינוק כדי שיהיה קל להחליף לו את החיתול. כאשר משתמשים במשטח החתלה, כמו לדוגמה, טטרה רב שימושית – ניתן להציב את התינוק, על המשטח, במקום גבוה יחסית,  כך שהתנוחה של מחליף החיתולים טבעית לו יותר. והמשטח תחת התינוק אסתטי, היגייני ומפנק באופן יחסי.

שימושים מגוונים: טטרה רב שימושית

וכשמסיימים להשתמש בטטרה, בהנחה שהיא נקייה והיגיינית, ניתן להמשיך ולעבוד איתה. בין אם לאפשר לתינוק כיסוי מסוים כשמיכה, או להשתמש בה כחוצץ רוח בעגלה. למעשה, טטרה רב שימושית יכולה להתאים להורים שמסתובבים עם תיקים מלאים ובהם ציוד לתינוק. סביר שיש משהו מאוד נחמד שיש כלי אחד “שעושה הכל”. ואם לא רוצים להשתמש באותה טטרה רב שימושית לכל הפעולות האפשריות שניתן לעשות עם התינוק, ניתן לשמור גם כמה מהן בהישג יד. ופשוט לכבס כשמגיע הזמן. על פי כן, חשוב לבדוק כמה ואיך ניתן לכבס ולנקות טטרה נתונה.

טטרה רב שימושית יכולה לעזור להורים לתמוך בתינוק ובוויסות הטמפרטורה הפנימית שלו. באם נדמה להם שקר לתינוק, ניתן לקחת את הטטרה כדי להעניק תחושה מחממת ונעימה. באם רוצים להשתמש במרקם המפנק של הטטרה כדי לייצר תחושה של נוחות, ניתן להציב אותה בקרבת התינוק כדי לאפשר לו להנות ממגעה. בקטגוריה זו מבחר טטרות שונות שניתן לעיין כרצונך.

Related Posts