1. המשלוח יוצא ממחסני החברה תוך 1-3 ימי עסקים עם חברת DTDC שליחויות בע”מ, ויגיע אליכם תוך 1-3 ימי עסקים.
  2. הלקוח רשאי לבטל הזמנה ובתנאי שהאריזה סגורה והמוצר באותו מצב כפי שנשלח תוך 14 יום מהגעת המשלוח. הלקוח מודע כי יהיה עליו לשלוח את המוצר לכתובת החברה ולשאת בעלויות המשלוח (במקרה שהמוצר כבר נשלח).
  3. הזיכוי עבור המוצרים שיוחזרו יהיה מלא למעט דמי המשלוח ובתנאי שהגיע למוכר במצב תקין.
  4. הזיכוי יהיה באותו אמצעי תשלום שבו שילם הלקוח.
  5. על הלקוח לבדוק את המוצר עם קבלתו. במידה שהלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או בשונה ממה שהוזמן, רשאי הלקוח לבטל את העסקה תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, על-ידי יצירת קשר בבקשה לביטול, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א- 1981.
  6. במקרים אלו הלקוח לא יחויב בעלות המשלוח: אם המוצר הגיע שבור או פגום או בשונה ממה שהוזמן ובמקרה של עיכוב באספקה מעבר ל- 14 ימי עסקים.
  7. אספקת המוצר בימי עסקים וכרוכה בתשלום דמי משלוח בהתאם לאיזור וסוג המשלוח/אספקה, להלן אפשרויות משלוח/אספקה: שליח עד הבית או איסוף עצמי. האתר לא ישא באחריות לעיכוב ו/או איחור בשילוח שמבוצע ע”י צד ג’ אשר מושפע מכוח עליון ו/או שביתות ו/או השבתות ו/או אי מענה מצד הלקוח לתיאום המשלוח.

שירות לקוחות, ביטולים והחזרות – דרכים ליצירת קשר:

שירות בוואטסאפ – לחצו כאן >>

טלפון להזמנות/ שירות – 072-395-4098

כתובתינו – שדרות ההסתדרות 21, חיפה


מוזמנים לייצור איתנו קשר בכל נושא ועניין, נשמח לעמוד לשירותכם.

כתובת להחזרות – שדרות ההסתדרות 21 חיפה, קומה 2.

אחריות מוצר

החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לנזק ישיר ו/או עקיף שיגרם כתוצאה משימוש בשירות ו/או שימוש במוצר שנרכש באתר, והאמור בו או מוצג בו, אינו מהווה חוות דעת מקצועית. כל מידע שיימסר או כל תוכן שיופיע בכל אחד מן הפורומים, אינו מהווה ייעוץ מקצועי, המלצה או חוות דעת כזו או אחרת. כלומר, האחריות על השימוש במידע/ במוצרים הוא על המשתמש בלבד.

פרטיות

החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה.