טיפים ומדריכים, מצעים לתינוקות, שינת תינוקות

נחשוש לתינוק

נחשוש לתינוק היא מעין כרית רכה לשימוש התינוק.  הנחשושים שלנו מגיעים עם מילוי אקרילי ותפקידם להות מעין נוכחות נעימה ומגנה בסביבת התינוק מגיל לידה. הנחשוש לא מיועד לאפשר או לייצר עומס גירויים, והמודל שניתן למצוא בקטגוריה זו מגיע עם 100% כותנה וסאטן אנטיבקטריאלי.

מה ניתן לעשות עם נחשוש לתינוק?

אכן, נחשוש לתינוק יכול למלא כל מיני תפקידים. ועם זאת, לפני שאנחנו ניגשים למשימה הגדולה והרמה של להבין איך הנחשוש אכן יכול לתרום לרווחת התינוק, יש לציין מה לא אמור להיות בו. ראשית כל, הנחשוש לא אמור ליצור גירוי יתר, או לעודד יצירה של חיידקים שלא לצורך. הנחשוש המופיע בקטגוריה זו מיועד להיות כזה שאינו מייצר עומס גירויים, בעוד שבד הכותנה שלו הוא סאטן אנטיבקטריאלי. סאטן בזכות עצמו אגב, נודע כבד מאוד נעים ומפנק.

שימושים שונים עבור נחשוש לתינוק

היכן ניתן לעשות שימוש בנחשוש כזה? זו שאלה מעולה, והרי שיש אנשים שמשתמשים בו כמגן ראש ספציפית במיטת תינוק, בעריסה או אפילו במיטת מעבר. בזכות איכויותיו האנטי בקטריאליות של הבד, יש לו אפשרות לתמוך במניעת הצטברות חיידקים ובקטריות, ולדעתנו הוא גם מצטיין בדחיית כתמים וריחות לא נעימים. שוב, עקב הגימור האנטי בקטריאלי של הנחשוש המדובר. בקטגוריה זו ניתן למצוא נחשוש לתינוק אשר נבדק למגע ממושך עם העור ולא אמור להכיל חומרים מזיקים מכל סוג שהוא. הנחשוש אמור להיות בטוח לשימוש בכל גיל. אם כי, כן מתבקש יהיה לכבסו טרם השימוש.

לסיכומו של דבר: נחשוש לתינוק

ובקיצור, נחשוש לתינוק יכול להיות אלמנט דקורטיבי, שימוש, נוח ונעים.  ניתן גם להניח אותו בקצוות העריסה ובכך לייצר מעין מתחם מפנק ומחבק.  ניתן להשתמש בנחשוש כדי להקיף את התינוק בכרית נעימה, רכה עם גימור סאטן מפנק.  הנחשוש שניתן למצוא בקטגוריה זו מגיע כאמור עם מילוי אקרילי, כותנה וגימור סאטן ומיועד להיות בטוח לשימוש בכל גיל. הנחשושים בקטגוריה זו אכן ניתנים לכביסה.  בקטגוריה זו ניתן למצוא נחשושים שונים, בעיצובים מגוונים, כך שניתן לעיין ולבדוק אם יש אחד שעונה על דרישות ליבך.

Related Posts